Minecraft Building Ideas

Er zijn momenteel 2 spelers online.

Verbind met dit IP adres: play.minecraftbuildingideas.net

Internet Explorer

Internet Explorer is niet ondersteund. Upgrade alstublieft naar een meer moderne browser.

LEES MIJ - Appeals
Gestart door noabowa

Onderwerp gesloten
noabowa

noabowa

Owner Events Team
Laatst gezien
11 Nov 2024
Topics
13

Wachttijden voor Appeals

Als je denkt dat je ban onterecht of mogelijk misbruik was, heb je de optie om zonder wachttijd in beroep te gaan. We raden je echter aan om de reden voor je ban zorgvuldig te bekijken voordat je een beroep indient.

In het geval dat je ban inderdaad gerechtvaardigd was, houd er rekening mee dat er specifieke wachttijden zijn verbonden aan elke keer dat je bent verbannen. Voor een eerste ban moet je minimaal 2 weken wachten voordat je een beroep indient. Voor een tweede ban wordt de wachttijd verlengd tot 2 maanden. Houd er rekening mee dat bij een derde ban beroepen mogelijk niet in overweging worden genomen, afhankelijk van de ernst.

Wat moet ik in mijn appeal vermelden?

Bij het voorbereiden van je appeal is het belangrijk om te onthouden dat dit je kans is om ons te overtuigen dat je niet geband zou moeten worden. We raden je aan je beroep te benaderen alsof je iets belangrijks aan iemand vraagt. Alleen spijt betuigen kort na het ontvangen van een ban zal niet leiden tot een onmiddellijke opheffing van je ban. Daarom moeten gebruikers die correct zijn verbannen hun straf uitzitten en minimaal 2 weken wachten.

Zorg ervoor dat je je Minecraft-gebruikersnaam op het moment van je ban vermeldt wanneer je je appeal indient. Deze informatie is essentieel voor ons om je account te vinden en je situatie te beoordelen.

Wat als ik geen reactie ontvang?

Als je binnen 24 uur geen reactie ontvangt, begrijp dan dat ons team hard werkt om alle banberoepen en supporttickets te behandelen.

noabowa · ongeveer 1 maand geleden